Tuesday, September 27, 2011

Mimpi yang aku tak ingat




Tanggal 25 September 2011. Malam tadi kata dak atan..aku mengigau sehingga dia terpaksa membaca dan menghembuskan ke mukaku ayat-ayat Allah..sedar aje dari mimpi aku mintak dak atan dok tido kat sebelah aku....emmmm yang peliknya...aku langsung tak ingat pada mimpiku ...kenapa aku mimpi...siapa yg aku jumpa dalam mimpi tu...ini memang jarang berlaku..selalunya kalau aku mimpi aku jarang lupa...terutama sekali kalau mimpi yang menyebakan aku sehingga mengigau..tapi kali nie memang pelikk..aku buleh lupa...aku ingat tentang bila aku mintak dak atan tido sebelah aku tapi aku langsung tak ingat apa yang menyebabkan aku mimpi sampai mengigau begitu sekali...dak atan kata...aku seperti berlawan dengan sesuatu. Dia hanya bertanya padaku bila aku bangun pagi..dan aku mcm blur sebab tak ingat apa2...emmm..aku cuba untuk mengingati mimpi aku tapi hampeh..tak ingat! mungkin malam tadi aku berjumpa dengan benda yang mencakar aku tu kot....kalau dah Allah tidak membenarkan aku utk mengingatinya..apa boleh aku buat...aku hanya berserah...Amannabillahi! Khatammullah!

No comments:

Post a Comment