Tuesday, September 27, 2011

Cakaran di lengan kanan


Tanggal 24 September 2011. Aku keseorangan dirumah..dan aku hanya rehat dan berkemas pada apa yang patut...tiba2 aku terlihat ada 2garis cakaran di lengan kananku...emmm pelik jugak tapi aku anggapkan yang ianya mungkin dari cakaran ketika aku membuat kerja2 rumah...tapi rasa2nya tidak mungkin...emmm aku mesti perfikiran positif...tapi bila waktu petang...aku ingin mandi dan terlihat ada satu cakaran pada peha sebelah kanan aku...yang ini memang agak pelik..sebab aku sedari pagi memakai seluar nike yg bergetah dan bukan senang utk duri menebusi seluar getah ku itu...tambahan pula..aku banyak berehat hari ini daripada melakukan tugas-tugas harian rumah ku....aku jadi marah...aku warning pada benda yang telah menyebabkan kaki aku dicakar dengan mengatakan " kau telah berhutang pada aku kerana telah menyebabkan kaki aku berdarah disebabkan cakaran itu" kalau kau tak nak berhutang dengan aku...tunjunkkan dirimu padaku..." aku jadi sakit hati pada benda2 yg buleh menyebabkan diriku tercalar....dia siapa...aku mahluk Allah yang dimuliakan sedangkan dia hanya mahluk Allah yang dilaknat...berani benda tu mengusik aku keturunan anak cucu nabi adam yang tidak ada langsung berniat jahat pada dia...ishkkkkk!!!

No comments:

Post a Comment