Monday, October 29, 2012

Mimpi 53 & 68

Salam semua,

malam tadi aku bermimpi lagi ..kali ini ada 2 no yang begitu jelas dan bila terjaga di tengah dinihari, bersungguh aku cuba untuk mengingati no itu agar aku tidak lupa dan aku kembali lena....dan bila aku tersedar di pagi hari ingatan pada no itu masih ada....ku kupas alquran dan kucari makna dalam ayat-ayat alquran...ku selak surah 68 tetapi tiada ayat 53..ku selak surah 53 tetapi tiada ayat 68 dan akhirnya aku jumpa ayat 68 dan ayat 53 didalam surah al-baqarah...dan maknanya memberi penjelasan kepada apa yang aku bualkan sebelum aku lena....


Syukur padamu Ya Allah kerana menjawab semua persoalan ku sebelum ini....:)

Aku harus belajar membezakan diantara yang benar dengan yang salah. Melalui isu korban yang terlalu banyak persoalan yang timbul pada hari raya korban di kampung ku pada tahun ini telah memyebabkan aku berfikir dan semuanya telah terjawab didalam alquran...aku perlu tabah dan sabar dalam menjalankan tanggungjawabku dalam segala hal yang telah diperintahkan oleh Allah kepadaku..semuga perjalanan aku  mendapat restu mu Ya Allah....Amin.


No comments:

Post a Comment