Wednesday, October 3, 2012

Bermimpi lagi ayat-ayat Allah

Tanggal 30 September 2012

Aku bermimpi lagi ayat-ayat Allah tapi kali ini aku tak ingat ayat apa. Yang peliknya bila aku tersedar dan dalam hayal2 aku tertido kembali dan mimpi itu seolah-olah bersambung dan aku bermimpi ayat yg sama kemudian aku tersedar lagi kali kedua. Selepas itu aku tertidor lagi dan kali ketiga aku bermimpi aku disuruh membaca alquran dan aku membaca ayat-ayat itu dengan barisan ayat sebanyak 3 baris dan aku masih ingat lagi bentuk ayat2 itu tetapi aku tidak dapat menghafal ayat apa yg disuruh aku membacanya kerana ayat itu berada dalam 3 baris. contoh yg ku lihat adalah seperti berikut..

tapi ayatnya bukanlah surah Al-Qodr....tulisan gambarannya adalah lebih kurang sama..

Semuga Allah mengampunkan segala dosaku...mungkin aku disuruh untuk lebih mengingatinya dan membaca ayat-ayatnya agar aku tidak jauh darinya...insyallah ...

Ya Allah,

berilah aku kekuatan untuk lebih mendekati diriku denganmu...tiada daya hidupku hanya dengan kehendak dan kekuasaanmu...aku hanyalah hambamu yg lemah dan tiada dayaku untuk meneruskan hidup ini sekirannya tidak dengan kehendakmu...aku serahkan jiwa dan ragaku hanya untukmu...

Ya Allah.............

amin ya rabalallamin...

No comments:

Post a Comment