Monday, August 15, 2011

Bismillahirahmannirahhim






Malam sabtu yang lepas aku bermimpi..
Dalam mimpi tu berjalan dan terlihat benda2 halus di tanah..aku seperti di beritahu supaya mengambil segenggam tanah dan campakkan nyer pada benda2 itu...dan bacakan "Bismillahirahmannirahim"..bila aku buat seperti itu,benda2 itu pun hilang di telan tanah...lepas tu keluar lagi dan aku pun buat benda yg sama dan hilang lagi di telan tanah...selepas itu ada satu benda yang menyatakan padaku " engkau sekarang dah ada halimunan"...baru aku perasan di sebelah aku ada mcm satu halimunan yang buleh ditembus dan aku tak pedulikan benda tu..selepas itu aku di hadapakan pula dengan satu mahluk yang di depannya aku membaca surah albaqarah ayat 255 (ayat kursi)..tapi benda tu tak hilang2 sehinggalah aku membacanya 3kali baru aku tersedar....aku anggap ini adalah diantara pembelajaran aku dalam bidang ini...amin!

No comments:

Post a Comment