Tuesday, August 9, 2011

Syaitan di bulan puasa...


Ramadhan yang ke 7..malamnya aku membaca zikrullah yang diajar oleh Pak Bidin...setelah selesai semuanya aku tertidor dan malamnya aku terjaga dan terlihat lembam biru di bawah lengan kiriku...lembam ini biasa aku alami sekiranya aku bermimpi berlawan dgn syaitan2 durjana yg dilaknat oleh Allah itu...tapi ini kan bulan puasa....syaitan2 di ikat...ini merupakan pengalaman aku yg kedua yg menyakinkan aku bahawa syaitan masih ada yg berkeliaran walaupun pada bulan ramadhan...sebab aku pernah mendengar suara potianak menangis di belakang rumah ibuku ..dan suara itu bukan aku seorang sahaja yg mendengarnya...soalan ini pernah aku tanyakan pada guru agama dan mereka mengatakan, syaitan diikat pada bulan Ramadhan, dimana mereka diikat tidak ketahuan dan syaitan yang diikat adalah ketua2 mereka..dan yg berkeliaran adalah suruhannya....nauzubillah!

No comments:

Post a Comment