Monday, September 10, 2012

Makhluk yang tidak diundang

Tengahhari hari sabtu 8 september, aku tidur kerana badan rasa terlalu penat. Aku bermimpi arwah mak saudara ku datang yang telah lebih 4tahun meningal dunia. Semasa bertemu dia didalam mimpi itu aku dapat merasakan yang dia bukanlah roh arwah yang sebenarnya kerana naluri kerohanian ku berkata begitu. Bagi memastikan apa yang aku rasakan itu benar, aku telah menguji dengan berkata " mak cik kalau balik nanti sampaikan salam saya kepada Rasullullah saw" ...terus sahaja dia buat tak tahu dan tidak memperdulikan langsung apa yang aku katakan kepadanya...emmm jelas dia bukanlah roh arwah mak saudaraku tetapi jelas seperti apa yang aku rasakan....dia adalah makhluk yg tidak diundang...

"syaitan didalam mimpi tidak buleh menyebut selawat ke atas nabi muhammad saw"

No comments:

Post a Comment