Monday, July 18, 2011

Mimpi bertemu Syaitan


Malam tadi tangan aku lenguh...lenguh sangat...dan sakit...aku merengek sehingga lah aku terpikir mungkin tuhan bagi aku sakit utk aku merintih kepadanya...aku pun berzikir dan mengadu pada Allah tentang sakitku...kemudian aku tertido..dan aku bermimpi gigi aku patah dan aku bertemu dengan sepupuku berpakaian berwarna ungu (cantik) tapi baju tidak berlengan dan memberitahu aku yg dia nak pergi...emmm..terjaga dari mimpi ..waktu tu lebih kurang dalam pukul 1.30pagi tersedar sekejap aku teruskan tido ku..dan kali ni aku bermimpi lagi...dan mimpi kali ini memang tak pernah aku alami...aku bermimpi berjumpa dengan orang tua yang berpakain jubah putih dan berjanggut putih..dari matanya aku dapat merasakan yg dia bukan manusia biasa...dan dia mengaku yang dirinya SYAITAN!..walaupun aku cuba utk mendekatkan diriku dengan tuhanku...dia memberi isyarat kepada keningku yg menunjukkan aku masih lagi mengikut nya...astarafirullah alazimmm!!! aku terjaga ...apakah maksud mimpi ku itu???

No comments:

Post a Comment