Wednesday, February 23, 2011

Sayang rindu padamu


Sayang Rindu Padamu
aku sayang dan rindu padamu
tapi aku takut untuk bertemu denganmu
takut akan diriku sendiri
takut akan dosa-dosaku

tapi aku sayang dan rindu padamu
bagaimana harus ku luahkan
hanya mengalir air mata
pabila namamu kusebut
pabila ceritamu bertaut
pabila hatiku tersangkut
pada nama yang amat kutakut

Sayang Rindu Padamu
bagaimana harus aku luahkan
segala terpendam di hatiku
segala terbuku dilubuk jiwaku
aku perempuan aku wanita aku lemah
haruskan aku ketepikan itu semua
hanya kerana aku sayang rindu padamu
haruskan aku melamar perasaan ku
hanya kerana aku sayang rindu padamu

Sayang Rindu Padamu
bagaimana harus aku luahkan
pada teman-teman ku
pada rakan-rakan ku
mereka tidak percaya
mereka akan kata aku gila
pada siapa harus aku luahkan
aku manusia aku manusia yang lemah
aku wanita yang tidak berdaya
tapi aku sayang rindu padamu

setiap kali nama mu kusebut
setiap kali kepalaku bersujud
setiap kali zikrullah melaut
hati menjadi sayu
jiwa menjadi salju
perasaan menjadi beku
terkedu pabila teringat padamu

Hatiku menjerit
menjerit tiada siapa yang tahu
cuma aku pasti kau mengerti
bertapa aku Sayang Rindu Padamu
hanya padamu....

Ya ALLAH!

-zuraini zahari-

No comments:

Post a Comment