Monday, February 21, 2011

Aku menyintaimu


Kupandang langit
terpampar nama mu
Kupandang awan
terukir nama mu
Kupandang alam
tersemat namamu









aku mengingatimu
biar senang atau susah
aku mengingatimu
biar suka atau duka
aku mengingatimu
dikala sepi dikala gembira

adakah kau juga mengingatiku
dikala ku senang dikala ku susah
adakah kau mengingatiku
dikala ku suka dikala ku duka
adakah kau mengingatiku
dikala ku sepi dikala ku gembira



bila tanah menghimpit
kiri dan kanan tersepit
badan berbalut kain tak berjahit
berdepan dengan muka yang bengis
ketakutan mengiggil badan semakin perit


adakah dikau akan bersamaku
seperti aku bersama mu
adakah dikau mengingatiku
seperti aku mengingatimu
adakah aku terselamat dari siksaan dosaku
atau aku kau humban kedalam nerakamu...
aku pasrah aku berserah



aku tidak mahu tahu apa-apa
aku hanya tahu satu
aku menyintaimu...
terlalu amat menyintaimu..


kau campak aku kenerakamu
aku terima
kau campak aku kesyurgamu
aku terima
kau campak aku kemana saja
aku terima

yang aku tahu hanya satu
aku menyintaimu...
aku menyintaimu..
aku menyintaimu..

kau akan tetap bersamaku
kerana didalam jiwa dan rohku
ada zatmu...

Ya ALLAH!

No comments:

Post a Comment